اطلاع رسانی

شعبه دبی دیجی وب سایت راه اندازی شد

شعبه دوبی دیجی وب سایت راه اندازی شد

شعبه دوبی دیجی وب سایت راه اندازی شد. البته مسئولیت این شعبه دیجی وب سایت، جذب مشتری از خارج از ایران می باشد و دیجی وب سایت کماکان به مشتریان ایرانی داخل و خارج از کشور با شرایط شعب ایران خود خدمات ارائه می نماید. هزینه طراحی سایت در دبی به نسبت ایران بسیار بالاتر می باشد و در حدود ده برابر تعرفه های ایران می باشد.

دیجی وب سایت یکی از معتبرترین شرکت های ارائه کننده خدمات طراحی سایت و سئو در کشور می باشد که آماده ارائه خدمات به مشتریان خارج از کشور و مخصوصا دوبی می باشد. از ویژگی ها خاص شرکت دیجی وب سایت سیستم پشتیبانی 24 ساعته و 7 روز در هفته این شرکت می باشد تا بتواند خدمات مناسبی را به مشتریان خود در سرتاسر جهان ارائه نماید. سایت ها در دیجی وب سایت با رعایت کامل اصول سئو و ایمنی وب سایت پیاده سازی می گردند و در پیاده سازی وب سایت از آخرین تکنولوژی ها و متد روز استفاده می گردد.

با توجه به اینکه هزینه زندگی در دوبی بسیار بالاست، شرکت های طراحی سایت در دوبی مجبورند با تعرفه بسیار بالاتر به نسبت ایران خدمات ارائه نمایند و حال آنکه با توجه به اینکه نیروهای اجرایی دیجی وب سایت در داخل ایران مستقر هستند هزینه های پیاده سازی وب سایت به مراتب پایین تر از شرکت های دبی می باشد.

از بابت نیروی انسانی نیز این مجموعه دارای آموزشگاه در زمینه طراحی سایت و سئو می باشد و در آموزشگاه دیجی وب سایت کارآموزان را آموزش می دهد و از بین کارآموزان خود نیروهای جدید را جذب می نماید و بنابراین مشکلی در تامین نیروی انسانی ندارد.

طراحی وب سایت شامل بسیاری از مهارت ها و رشته های مختلف در تولید، طراحی ، نگهداری و پشتیبانی وب سایت ها است. زمینه های مختلف طراحی وب شامل طراحی گرافیکی وب سایت است. اصطلاح طراحی وب اغلب برای توصیف روند توسعه و طراحی وب سایت است. چنانچه قصد طراحی وب سایت در داخل و خارج از کشور و طراحی وب سایت در شهر دبی و کشور امارات را دارید و یا چناچه قصد راه اندازی یک فروشگاه اینترنتی در شهر دبی را دارید، می توانید از خدمات طراحی سایت دیجی وب سایت در شهر دبی و کشور امارات بهره مند شوید. شما می توانید جهت عقد قرارداد برای طراحی وب سایت خود در کشور امارات و شهر دبی با شرکت طراحی سایت دیجی وب سایت تماس حاصل فرمائید.

طراحی سایت در دبی

دبی یکی ازشهرهای ایالات متحده عربی است. دبی در جنوب ایران و در حاشیه خلیج فارس می باشد. دبی  دارای آب و هوای بسیار گرم است. در شهر دبی به دلیل بالا بودن نرخ مالیات؛ شرکت هایی که می خواهند طراحی سایت انجام دهند، هزینه های بالایی باید پرداخت کنند اما شرکت دیجی وب سایت با خدمات گسترده خود می توانند طراحی سایت در دبی را برای شما مقرون به صرفه انجام دهد.  شرکت طراحی سایت دیجی وب سایت، توانسته است با ارائه خدمات مختلف در زمینه طراحی و توسعه وب سایت در شهر دبی ، گام جدیدی برای هموطنان در خارج از کشور بر دارد.

طراحی تجربه کاربر و طراحی تعاملی

تجربه کاربر مربوط به طرح بندی، دستورالعمل های واضح و برچسب گذاری در وب سایت است. این که چه مقدار یک کاربر می تواند با یک سایت تعامل برقرار کند کاملا بستگی به طراحی تعاملی آن سایت دارد. هرچه کاربر بیشتر متوجه شود که یک سایت برای او سودمند تر است، بیشتر احتمال دارد که از آن استفاده کند.  خدمات طراحی سایت در دبی و در بسیاری از کشورهای جهان، خدمتی دیگر از شرکت خدمات طراحی وب سایت دیجی وب سایت برای هموطنان عزیز در داخل وخارج از کشور می باشد تا از خدمات طراحی وب سایت با هزینه مناسب و مقرون به صرفه بهره مند شوید.

چند نکته ضروری برای بهبود طراحی سایت در شهر دبی

در عرض 5 ثانیه بعد از اینکه مشتریان وارد وب سایت شما شدند، بازدیدکنندگان می توانند تعیین کنند که شرکت شما چه کاری را انجام می دهد. در صورتی که کاربران بخواهند به وبلاگ بروند به راحتی می توانند این کار را انجام دهند؟  آیا میزان گزافه گویی در وب سایت بالا است؟

اگر پاسخ این سوالات “بله” باشد، شاید زمان آن رسیده است که نگاه دقیق تر به شیوه طراحی و بهینه سازی وب سایت خود بیاندازید.

یک وب سایت نمی تواند به سادگی با پیشرفت در ابعاد محدود موفق شود. این کار نیاز به طراحی کاربرپسندانه دارد.

وب سایت شما همچنین باید بتواند با مخاطبان خود ارتباط برقرار کند. چه کاری باید انجام دهید؟ چرا آن را انجام می دهید؟ و برای چه کسی آن را انجام می دهید؟

ما مفتخر هستیم که با طراحی سایت منحصر به فرد و خلاقانه در خارج از کشور و در شهر دبی، بتوانیم افتخارات زیادی در عرصه خدمات طراحی سایت در شهر دبی و کشور امارات کسب کنیم.

نکات اساسی طراحی سایت در دبی

یک طرح داشته باشید

فقط شروع به طراحی وب سایت خود نکنید. برای اطمینان از اینکه وب سایت شما به طور موثر نیازهای بازدیدکنندگان را برآورده می کند، شما باید از همان ابتدا ، برای آن به درستی برنامه ریزی کنید. شما می توانید طرحی را انتخاب کنید که با اهداف شما در شهر دبی مطابقت داشته باشد.

کاربران شما به سایت شما آمده اند که چه چیزی ببیند؟ چه صفحاتی را دوست دارند ؟ چه محتوایی می خواهند؟ و چه پیشنهاداتی برای شما دارند؟ درک تمام اینها و پاسخ به تمام این سوالات به شما کمک خواهد کرد تا بتوانید وب سایت عالی را طراحی کنید.

شما می خواهید در مرحله بعد و نه در مرحله نهایی وب سایت را طراحی کنید.  تمام این پرسش ها برای این است که آنها را پاسخ دهید تا بتوانید طراحی سایت خود را در جهت درست پیش ببرید. آنچه که قبلا در مورد مشتریان فعلی خود می دانستید را بررسی کنید و تحقیق کنید که چگونه می توانید آنها را از یک بازدید کننده به مشتری تبدیل کنید. سپس از این داده ها برای استراتژی بازاریابی خود استفاده کنید. ما می توانیم شما را جهت داشتن طرحی منحصر به فرد برای وب سایتتان در شهر دبی کمک کنیم. جهت مشاوره برای طراحی وب سایت در شهر دبی می توانید با کارشناسان دیجی وب سایت تماس حاصل فرمائید.

دکمه های شبکه های اجتماعی را اضافه کنید

تولید محتوای عالی  برای طراحی سایت در دبی فقط زمانی موثر خواهد بود که بتوانید آن را به خوبی به اشتراک بگذارید. اگر وب سایت شما در حال حاضر دکمه های اشتراک گذاری شبکه های اجتماعی را ندارد ، مسلما شما بسیاری از ترافیک های شبکه های اجتماعی را از دست خواهید داد.

اگر این کار برای اولین بار است که انجام می دهید، دکمه های به اشتراک گذاری شبکه های اجتماعی، دکمه های کوچکی هستند که در اطراف وب سایت در بالا و پائین وب سایت قرار دارد.  آنها حاوی آیکون های کوچک شبکه های اجتماعی هستند و به شما امکان می دهد صفحه را به طور مستقیم در کانال های رسانه های اجتماعی به اشتراک بگذارید.

این ابزارها مشتریان شما را تشویق می کنند تا بتوانند به صورت مستقیم به صفحه رسانه اجتماعی مورد نظر بروند.

اگر به دنبال ابزارهایی هستند که بتوانید به صورت رایگان این کار را انجام دهید، می توانید از ابزارهای SumoMe و Shareaholic استفاده کنید.

پیاده سازی دکمه های تماس های فوری

زمانی که بازدیدکنندگان وارد وب سایت شما می شوند، آیا شما می دانید که چه کاری می خواهند انجام دهند؟  آنها شاید ندانند کجا بروند و چه کار کنند.

دکمه های CTA یکی از عناصری است که به کاربران نشان می دهد که در مرحله بعد چه کار باید انجام دهند.می توانید از آنها در وب سایت خود به راحتی استفاده کنید تا کاربران را در وب سایت خود هدایت کنید.

برای دانستن اینکه آیا واقعا نیاز به این دکمه در صفحه وب سایت خود دارید شروع به خواندن صفحات وب سایت خود کنید. ببینید آیا شما می توانید بیشتر صفحات در وب سایت و یا حتی مقالات در وبلاگ خود را پیدا می کنید.

از تصاویر راست استفاده کنید

هر عکسی نمی تواند با نوع پیامی که می خواهید به مخاطبان خود نشان دهید ، متناسب باشد.  خوشبختانه، شما انتخاب های بسیاری دارید برای انتخاب تصاویر دارید. اما هنوز هم بسیاری از افراد هستند که از تصاویر ضعیف در وب سایت خود استفاده می کنند.

سعی کنید تصاویر را خودتان بگیرید و برای خودتان باشد. هیچ گاه تصاویر را از جایی کپی نکنید و یا از تصاویر موجود در بازار استفاده نکنید. زمانی که شما  از تصاویر موجود در بازار استفاده می کنید ، نمی توانید اعتماد مشتریان و کاربران خود را جلب کنید تا جایی که می شود خودتان تصویر را خلق کنید.

اگر امکان عکاسی ندارید، تکنیک هایی وجود دارد که شما می توانید تصاویر موجود در بازار را ابتدا بهینه سازی کنید و سپس آن را استفاده کنید.

ناوبری

هنگام طراحی وب سایت، طراحی ناوبری بسیار کلیدی است. منو ناوبری سایت ، مانند نقشه سایت است یعنی می تواند مکان های اصلی سایت را نشان دهد.

هیچ چیز بدتر از یک وب سایت و یا رابط ناوبری ناخوشایند یا گیج کننده نیست. در هنگام ساخت و بهبود ناوبری سایت بسیار مهم است که اطمینان حاصل کنید که کاربران آنچه که می خواهند را به راحتی می توانند پیدا کنید.

برخی از ویژگی های نوار نازک ناوبری شامل محتوای ساده، سلسله مراتب ناوبری و طراحی ریسپانسیو است. بنابراین تجربه کاربران در هنگام مشاهده با تلفن همراه تغییر نخواهد کرد.

اگر کاربران نتوانند آنچه را که به دنبال آن هستند به راحتی پیدا کنند، هیچ دلیلی وجود ندارد که در وب سایت شما بمانند. آنها سایت شما را ترک خواهند کرد در عوض به سایت های رقبای شما می روند.

از فضاهای سفید در سایت خود استفاده کنید

فضاهای سفید یک عنصر ضروری در طراحی وب سایت شما است. فضاهای سفید به شما کمک خواهند کرد تا قابلیت های خوانایی را افزایش دهید.

فضاهای سفید همچنین “فضای منفی” نیز گفته می شود. فضاهای سفید به حوزه های اطراف عناصر در صفحه اشاره دارد که خالی و فاقد محتوا و یا آیتم های بصری است.

اگر چه فضاهای سفید ممکن است اضافه به نظر برسد. اما در واقع مسئول خوانایی محتوا است. این فضاها همچنین نقش مهمی در روند طراحی موقعیت عناصر سایت را دارد.

بهینه سازی موبایل

در مورد بهینه سازی سایت خود، بهینه سازی موبایل را فراموش نکنید. 80 در صد از کاربران اینترنت از دستگاه های هوشمند استفاده می کنند و گوگل می گوید” 61% از کاربران در صورتی که سایت برای تلفن همراه مشکل داشته باشد بعید است که از آن دیدن کنند، 40% از آنها در عوض از سایت رقبا بازدید می کنند”.

بسیار مهم است که سایت شما متناسب با خواسته ها و نیازهای کاربران باشد. اگر وب سایتتان در بهینه سازی دستگاه های موبایل مشکل دارد، بهتر است برخی از سایت های رقبای خود را که سایتشان با دستگاه های تلفن همراه بهینه است بررسی کنید و از آنها الگو بگیرید. بهینه سازی سایت نوعی بازاریابی اینترنتی است. شما با بهینه سازی سایتتان در دبی می توانید علاوه بر قرار گرفتن در رتبه های بالاتر در موتورهای جستجو، همچنین می توانید  ترافیک و میزان بازدید وب سایت خود رابالا ببرید